Lumea interioara si lumea exterioara


Nu am mai scris de foarte multa vreme aici... din cauza ca nu prea am mai avut ce zice. Si nu ca nu s-ar intampla nimic la nivel energetic, ci din cauza ca se petrec prea multe si nu am timpul necesar sa le inteleg mental. Din toamna am avut impresia ca ne aflam intr-un 'roller coaster', cu schimbari bruste si imprevizibile, astfel incat parca nici nu mai apucam sa integram noile energii ca deja un alt val vine peste noi...

Din aceasta cauza in ultima vreme prefer sa apelez la imagini si sunete si mai putin la cuvinte. Asa se face ca astazi mi-a ajuns in atentie un film intitulat "Inner world, outer worlds" care m-a surprins placut prin adevarurile vehiculate, conexiunile facute si realizarea inspirata.

Este o sinteza foarte reusita si care explica pe intelesul tuturor natura realitatii, geometria sacra si evolutia umanitatii, un material clar ce arata care este raportul intre lumea exterioara a fenomenelor si lumea interioara a Constiintei...

Enjoy it!

PS. Filmul are 4 parti si subtitrare doar in engleza.